Hier vind je mijn / onze belevenissen

Vanmorgen waren we al om 08:45 onderweg richting Kaatsheuvel. Eerst snel even de banden opgepompt en getankt en toen kon de reis beginnen. De kids keken er al weken naar uit, vandaag gingen we naar De Efteling om de verjaardag van Opa Michael te vieren.

Het spookhuis was wel leuk, al vond Imar het...

Brandweer

brand

Er was een brandje bij de Boulevardflats. Daar ben ik vroeger veel geweest, want ik woonde er vlak bij. De schade valt wel mee denk ik.

Fietsen, glijden en van de kabelbaan!

Een dag niet gewandeld, is een dag niet geleefd. Even heerlijk tot rust komen...

Imar en Tialda hebben wat moois gemaakt op school, dit heb ik voor vaderdag gekregen.

Tent kopen

tent

Vandaag zijn we er even op uit geweest om naar een tent te kijken. Nog eventjes en het is alweer zomervakantie en dan is een tent wel handig dit jaar, want we hebben geen huisje geboekt. Na alles bekeken te hebben, hebben we besloten om meteen een tent mee te nemen. Het is degene geworden die je hie...

Continue reading...

De kabelbaan is toch wel een favoriet :-)

Ik ben even een stukje gaan rijden na het eten en besloot om nog even naar de spottersplaats te gaan. Er waren wat minder vliegtuigen dan normaal, terwijl er toch maar 1 baan open was.

Deze keer ben ik voor het eten wezen wandelen. Volgende keer toch maar eerder op de dag of na het eten, zo is het zo'n gehaast...

Even lekker wandelen, deze keer wel met mijn schoenen aan. Ik heb een beetje last van mijn voeten.

Zwemmen

zwemmen

Als Imar op kamp is, wil Tialda ook wat leuks doen. Dat was vandaag met papa en mama naar het zwembad De Koploper en daar heeft ze als een gek over de mat gerend!

Imar is op kamp met zijn wedstrijdzwemmen ploeg. We hebben hem met z'n allen gebracht. Hij blijft het weekend daar alleen, gelukkig kent hij 1 van de begeleiders goed. Volgens mij vinden papa en mama het spannender dan Imar zelf :-)

Deze keer was Imar mee met wandelen, we hebben gezellig gepraat en genoten van de natuur om ons heen.

Sluis

sluis

Even bootjes kijken en spelen met de stokjes...

Duinen

duinen

We hebben even lekker gewandeld en gespeeld in de duinen. Het zand heeft toch wel een bepaalde aantrekkingskracht geloof ik ;-)

De fietsen zijn toch wel favoriet bij De Speelhaven. De kids hebben zich weer prima vermaakt, al was het jammer dat er wat onenigheid ontstond toen een kinderdagverblijf een hele groep aan kinderen los liet in de speeltuin.

Misschien wel één van de mooiste liedjes die ik ken.

Continue reading...

Even lekker wandelen, zonder schoenen, zonder kleding, gewoon puur natuur!

Lekker in de tuin eten vandaag, jammie!

Vanmiddag ben ik naar het Horsterwold bij Zeewolde gereden om daar even lekker te genieten van de natuur. Het gebied "De stille kern" is een gebied waar je urenlang kunt wandelen. Deze keer ben ik niet naar de hoofdparkeerplaats gegaan (waar het vrij druk was), maar een stukje buiten het gebied. Het...

Continue reading...

Er stond een grote legerhelicopter op het vliegveld in Lelystad!

Park

park

We zijn even lekker naar het park geweest. Het zonnetje was er zelfs bij en dat maakt het wel een stuk prettiger!

Jammie, dat wordt weer smullen vandaag!