Hier vind je mijn / onze belevenissen

Even lekker wandelen..

Gemaal Wortman in Lelystad kon bezocht worden op 8 september 2018, wij zijn geweest en hebben genoten van de rondleiding en het starten en laten draaien van 1 van de motoren.

Technische gegevens:

De pompinstallatie bestaat uit vier centrifugaalpompen. Bij normaal bedrijf is het pomptoerental cir...

Continue reading...

De kids wilden wel even mee met wandelen. Het was gezellig!

Even spelen bij de nieuwe bootspeeltuin, op verzoek van de kids.

Ik heb even mijn gimbal getest bij Schiphol. Het was er wel erg druk vandaag, maar dat mag de pret niet deren.

Er wordt druk gewerkt aan het mooier maken van de stoep...

Even tot rust komen na een drukke dag...

Vandaag zijn we lekker naar oud Valkeveen geweest. De kinderen vinden dit altijd erg leuk en wij vermaken ons er ook prima. We hebben halverwege de schoenen maar in de tas gedaan, die heb je hier helemaal niet nodig!

...

Continue reading...

De vakantie bij Flevonatuur is voorbij, maar dat wil nog niet zeggen dat er niet meer naakt gerecreeerd kan worden. Ik heb heerlijk gewandeld vanmiddag, gewoon in het bos, zonder kleren.

Het voordeel van weer thuis zijn is dat je naar je favoriete speeltuin kan :-)

Vandaag gaan we weer naar huis. Aan al het leuke komt een eind :-)

Iemand is lui vandaag...

Heel soms is het rustig genoeg dat ik even een foto kan maken van de tent. De groene tent is die van ons. We hadden vandaag snijboontjes en kant-en-klare gehaktballen. Ze waren lekker makkelijk klaar te maken, maar daarom niet minder lekker.

Lekker zwemmen, spelen in de speeltuin en natuurlijk lekker eten bij de tent. En alles zonder kleding. Van mij mogen alle dagen zo zijn!

Kijk eens wat er bij de buren op de tent zat...

Ook op de camping kun je gewoon makkelijk eten. Vandaag gewoon een broodje hotdog. De kids hebben het klaargemaakt en we zagen ook nog een luchtballon aan het einde van de avond. Die dingen landen vlakbij hoorden we van andere gasten op het park.

Vandaag zijn we naar het spoorwegmuseum geweest. Dat is weer eens wat anders dan de hele dag op het park. Helaas moesten we wel kleding aan, maar dat was het wel waard. Op de terugweg hebben we bij de McDonalds gegeten.

...

Continue reading...

Zo kook je op vakantie, gewoon net als thuis eigenlijk, maar dan met een brander i.p.v. een elektrisch fornuis. Lekker sperzieboontjes en een speklapje!

Om begrijpelijke redenen mogen we niet zoveel foto's maken bij Flevonatuur, maar we genieten er wel erg van en vanavond hadden we doperwtjes bij het avondeten. Het koken gaat prima, de branders werken perfect!

Iemand is nog niet helemaal wakker geloof ik :-)

We hebben ons goed vermaakt vandaag en lekker sla voor het avondeten!

Heerlijk kamperen bij Flevonatuur. Zonder kleding en de tent houdt zich prima!

Vandaag was er voor de derde dag op rij een show met Drones boven Het IJ. Ik ben er even naartoe geweest en heb dit filmpje samengesteld.

Continue reading...

Voordat we daadwerkelijk gaan kamperen, moeten we wel de tent een keer opgezet hebben. Ik heb niet zo'n zin om alles uit te vogelen met publiek erbij op de camping. We zijn dus even naar het grasveld tegenover ons huis gereden met de tent en hebben hem even opgezet. Opa was er ook bij om te helpen....

We hebben lekker pannenkoeken gegeten en de kids hebben lekker gespeeld bij Smullen en Spelen.